Simca & Matra Sports Club

Nederlandstalig Simca, Matra, Talbot & Sunbeam Forum
Het is nu 26 apr 2018, 10:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: een voorsprong geven,
BerichtGeplaatst: 13 nov 2017, 09:34 

Dit artikel verscheen oorspronkelijk op Tonic. Mijn vader werd ongeduldig. "Kom op Nike Air Max 90 Womens Pink Ally! We moeten gaan. We zullen te laat komen!" Voor deze specifieke race, de Summerfest Rock 'n Sole Halve Marathon in Milwaukee afgelopen juni , Ik liep een Adidas Superstar Womens Pink beetje van het schema af - het had iets te maken met mijn bijgelovige pre-race rituelen. Ik was nog steeds boven, mijn hele lichaam slatherend - met een speciale focus op mijn benen - met de Tijgerbalsem, de Aziatische versie van Icy Hot. Zodra de www.djherouan.fr Tijgerbalsem is aangebracht en mijn geluksbroetjes, sokken, oorbellen en spandexparen veilig zijn, pas dan ben ik klaar om naar de startlijn te joggen. Bijna. Ik vergat een belangrijk item dat ik tijdens een race op me moet hebben. Ze zijn met mij door de ups en downs in de fysieke en emotionele achtbaan die de sport van hardlopen is. Ze hebben alles gezien. Bij de belichaming van al mijn stromende bijgeloof zijn mijn Nike Nike Air Max 90 Dámské Bílé Pegasus-hardloopschoenen, a.k.a. "the Pegs." Denk je dat ik gek ben toch? Ik heb het over mijn schoenen alsof ze een mens zijn en ze hebben een eigen leven. Ik ben van een soort soort, bestaande uit hardlopers die erg bijgelovig zijn over hun sneakers. Vanwege al het zweet, bloed, kilometers en emoties die aan die schoenen zijn verbonden, is het meer dan alleen ongedwongen affectie. Voor sub-elite marathonloper uit Moncler Jackets Mens New York City en Central Park Track Club New Balance bestuurslid Alysia Dusseau, het is de New Balance 1500s . Ze gaan verder dan het gevoel voor haar, en dragen bagage van vorige races waarin ze hebben gereisd. Haar bijgeloof houdt in dat ze ervoor zorgt dat ze ze in minstens een halve marathon draagt ??voordat ze ze in een volledige marathon draagt ??- in haar psyche, die haar verzekert de beste kansen om een ??PR te Nike Air Pegasus 83 Donne doorbreken. Het vinden van het perfecte paar hardloopschoenen is op zich al prachtig - vooral als je ze in stukken haalt. Op dat moment grijpen ze intu?tief de bogen van je voeten vast. En elke keer als je vlijt, weet je dat het slechts momenten zijn voordat je dat bekende geluid van rubber op de stoep hoort. Zodra dat gebeurt, is het moeilijk om niet te gehecht te raken aan de sneaker die je akelig lijkt te kennen. www.jessicaadler.se Hardloopschoenen worden soms gestaakt, omdat schoenenmerken voortdurend proberen hun producten bij te werken.

"Als ze ermee zouden stoppen, zou ik in paniek raken en waarschijnlijk zo veel mogelijk inleveren", zegt Emma Hatch, 21, een divisie I collegiaal hardloper uit Cincinnati. Ze wacht even en vraagt ??zich waarschijnlijk af of ze nu gewoon door moet gaan en dat nu moet doen. "Uiteindelijk zou ik naar een rennende winkel moeten gaan en om het beste ding moeten vragen dat ik denk." Haar stem verdwijnt. Als Hatch niet al te enthousiast lijkt over het potentieel om nog een paar loopschoenen te dragen die niet haar kostbare Saucony Kinvaras zijn, neem ik haar de schuld niet. De emotionele connectie die hardlopers hebben met hun hardloopschoenen is soms griezelig. Er zit eigenlijk een heleboel wetenschap achter: Lee Igel, een Adidas Superstar Womens klinische universitair hoofddocent aan het NYU Tisch Institute of Sports, legt uit hoe menselijke hersens verbonden zijn om een ??emotionele verbinding te maken met onze hardloopschoenen. "Als mensen houden we van folklore en traditie," zegt Igel. "Het is een beetje vertellen en een beetje zoeken naar patronen in de dingen die we doen. Het gaat echt om dat herhaalbare gedrag, maar er is een verhaal omheen verpakt. Er is absoluut een verband met de voeten letterlijk op de grond en de objecten die eromheen liggen. Het is zo simpel. "Op een normale dag komen we veel informatie en ruis tegen die ons in de weg kan staan ??van een bepaalde activiteit, zoals hardlopen, maar elke dag op dezelfde schoenen lopen, kan mensen helpen blijf focussen op hardlopen. "Het is net een veiligheidsdeken, zoals we dat vroeger hadden als een klein kind," Nike Air Pegasus 83 Femme legt Igel uit. "Hetzelfde soort gevoelens begint te roeren." We voelen ons comfortabel in onze schoenen, en we beginnen kilometers van herinneringen te vormen met die schoenen, maar het unieke karakter van de sport en de gemeenschap eromheen helpt ook bij Adidas Superstar Femme Bleu het opbouwen van deze sterke emotionele connectie naar onze schoenen. Persoonlijke ervaringen verbinden ons ook met andere lopers. De hardloopgemeenschap om ons heen speelt een grote rol bij het be?nvloeden van welke schoenen we kopen.

"Hoewel het een zeer eenzame activiteit is, kun je gewoon de deur uit lopen en rennen - lopers hebben deze echte community en schoenen kunnen je een voorsprong geven," zegt Igel. "Zelfs als ze hun eigen weg gaan, zitten mensen hier allemaal samen in. Mensen willen een deel zijn van iets groters. Het is een manier om een ??eenzame activiteit te nemen, Nike Air Max 95 Femme iets dat individueel en persoonlijk is, en het in een grotere groep te injecteren waar mensen denken op dezelfde manier. "Als ik bijvoorbeeld nieuws hoor van de hardloopcommunity over heet nieuw paar waar een influencer een record in brak, is mijn www.alessiolaudando.it instinct om ze op te sporen en uit te proberen. Maar dan denk ik erover na hoe ik zo dicht bij de NYC Marathon sta dat ik niet de overstap naar nieuwe schoenen zo dicht bij een grote race wil maken om precies de redenen die Igel naar voren brengt. Hoe kan ik afscheid nemen van het paar dat me training heeft gegeven om ze op de grote dag te dumpen?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur