Simca & Matra Sports Club

Nederlandstalig Simca, Matra, Talbot & Sunbeam Forum
Het is nu 20 apr 2018, 21:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 nov 2017, 07:50 

Het is iets meer dan een jaar geleden Adidas Superstar Femme Rose dat Emma McKee, Chicago's nummer één hiphopfan en kruissteek-extraordinaire, in een trailer bij Lollapalooza zat en met ons sprak over het tonen Nike Air Max 95 Femme van dankbaarheid aan de artiesten / creatieven van de stad waar ze van houdt. Nu werkt ze aan tourjassen voor Chance the Rapper, het ontwerpen van aangepaste kleding voor SZA en het werken aan een topgeheim project dat ze belooft, zal een behoorlijk deel van de ontvangers van haar goodwill-patchtrades samenbrengen. Om simpelweg te zeggen dat de tijd vliegt met betrekking tot McKee's artistieke output en grenzeloos opwaarts momentum zou bijna respectloos zijn voor haar onsterfelijke drukte en passie voor haar vak. Ja, het is waar dat de tijd vliegt, maar het is niets vergeleken met het harde werk van de "Stitch Gawd." En deze aanval van geluk gaat niet verloren op McKee. "Mensen zijn nu www.rnejranowski.co.uk zoveel meer enthousiast over het spul dan een jaar geleden", zegt Mckee. "Mensen hebben ruzie over wie hun [jasje] als eerste gaat krijgen en Nike Air Max 90 Dames wie de 'meest ruwe' krijgt. Het is zo absurd! En ik heb zoveel geweldige en coole en interessante mensen ontmoet allemaal vanwege jassen. Wie had dat gedacht? "Als je naar haar vooruitgang en haar standvastige visie kijkt, is het moeilijk te geloven dat McKee zich dit niet heeft voorgesteld of, eigenlijk, dit vanaf het begin zelf plant. We hebben onlangs de kunstenaar met meerdere afbrekingen ingehaald om te bespreken hoe ver ze is gekomen sinds Lolla 2016, haar doelen voor de toekomst en waarom Chicago nog steeds de stad is die haar hart heeft. (Hint: het zijn de mensen.)

Wat is het gevoel dat je leven heeft gehad sinds we voor het laatst praatten? Gisteravond sprak ik met een vriend van Nike Air Max 90 Dámské me van de middelbare school, voor de eerste keer in drie jaar of zoiets, en hij belde me gisteravond uit het niets gewoon om me te vertellen Nike Air Pegasus 83 Mens om door te gaan en mijn ding te doen. En ik dacht "verdomme, echt waar?" Oké. "Hij zei gewoon dingen zoals:" Ik ben zo blij dat je uit Tulsa bent gekomen, ik ben zo blij dat je niet met die gast bent gaan trouwen "- mijn vriend op de middelbare school - je kent alle klassieke dingen die je in verhalen over kleine steden in Amerika houden? Ik zei hem: "Nu, meer dan ooit in mijn leven, voel ik me het meest op mezelf." Het is gewoon vreemd om als kapitaal beschouwd te worden Een artiestachtige echte ezelkunstenaar, gerespecteerde kunstenaar zoals Hebru Brantley, Brandon Breaux en Jas Peterson. En het is gewend geraakt aan het feit dat mensen me dit noemden, als zodanig behandeld werden of als Nike Air Max 2016 Womens een ontwerper! Ik heb een heleboel nieuwe namen aan mijn cv toegevoegd, ik heb een heleboel nieuwe namen gekregen - niet als slechte namen Adidas Superstar Pánské - maar zoals ik een maker en een curator heb genoemd, zeggen veel mensen dingen die Ik ben net een DJ Khalid van Chicago. Ik ga naar Chicago of mensen zullen me aanspreken als "Gawd" of "Stitch Gawd" en het is absurd! Dus je aanpassen aan dat was echt geweldig en geweldig, want hoe gek is het om van Chicago's nummer één fansmeisje naar fans te gaan en op dat niveau te zijn. Toen we elkaar ontmoetten, was je de nummer 1 fan van Chicago en nu ben je een deel van de creatieve scène. Hoe is het om die overgang te maken? Heb je nog steeds zo'n fan? Ja, ik ben nog steeds een diehard fan, maar ik leer ook om fan te worden van verschillende aspecten van mensen. Ik heb je laatst verteld dat Saba Pivot Adidas NMD Dames mijn favoriete rapper is - hij is nog steeds mijn favoriete rapper - ik was een fan van zijn verhalen en hoe hij zijn muziek maakte, maar Adidas Superstar Womens Pink nu ben ik een fan van Saba de mens. Ik ben fan van het feit dat hij zijn kleine wieg heeft opgezet en op tournee is geweest en zijn ding heeft gedaan.

Dus dat soort fandom is anders. Maar het hele leuke aan het gaan van fan naar peer is dat ik zoveel te weten kom over deze mensen en deze artiesten, niet alleen rappers, maar alle spectrums van artiesten in Chicago. Ik mag leren wat ze leuk vinden en wat ze niet doen en het is zo interessant en de gesprekken zijn zoveel beter ... en in dat opzicht heb ik veel geluk dat ik daar aan tafel zit. Hoe denk je dat de rest van die tafel ligt nu op stapel voor Chicago? Chicago is zo'n interessante, dynamische plek. Misschien omdat ik hier woon en er een Nike Air Pegasus 83 Homme beetje in zit, schuw ik het de 'Chicago Renaissance', maar de mens is er nu op alle fronten uit Chicago. Ik denk dat we midden in een Nike Air Max 2017 Damen beweging zijn. Een beweging gebeurt alleen wanneer alle mensen en zakken in Chicago tegelijkertijd bewegen, alsof ze allemaal geactiveerd moeten Nike Air Odyssey Womens worden, en ik denk dat dat gebeurt ... Alle kleine delen van de gemeenschap worden geactiveerd en inspireren elkaar. Dat is wat het landschap nu is, we hadden deze hele opwinding rond een paar rappers en dat is spannend omdat het veel aandacht heeft besteed aan Chicago en je weet dat stijgende getijden alle boten optillen. Toen ik erover hoorde, had ik de raarste impuls Ik wist dat ik gewoon een John Walt-jas voor Saba moest maken en ik deed het. Ik maakte het met de snelheid van het licht en het was het gekste ding ... een paar dagen nadat zijn reis begon, sms'te Saba me en zei dat dit jasje zoveel kracht heeft: "Ik voel me alsof ik een harnas draag."

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur