Simca & Matra Sports Club

Nederlandstalig Simca, Matra, Talbot & Sunbeam Forum
Het is nu 22 mei 2018, 05:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 jan 2018, 03:03 

WEST FRANKFORT - Het was de zomer van 1998 toen Juan Carlos Hernandez Pacheco in Marion aankwam. Hij was twintig maanden oud geworden toen de Greyhound-bus die hij vanuit Chicago nam, hem in Zuid-Illinois afsloot. Toen hij enkele maanden nadat hij en een vriend zich in het geheim over de Amerikaans-Mexicaanse grens hadden begeven, schrok Hernandez tot zijn schrik. ontdek hoe weinig Marion op Chicago leek en hoe weinig mensen Spaans spraken. Opgroeiend in de stad met meer dan 1,2 miljoen Adidas Superstar Womens mensen, zei Hernandez dat Marion, dat in die tijd ongeveer 16.000 mensen telde, niet alleen een ander land leek, maar ook een andere wereld. Maar ze hadden geen geld meer en geen voedsel Nike Air Max 2016 Mujer meer, en er wachtte een baan op hen. Dus Marion zou het zijn, herinnerde hij zich toen hij nadacht. Lopend te voet, alleen geleid door de vage aanwijzingen die aan hen werden gegeven, www.ceskyrucicky.cz ontdekten de twee uiteindelijk La Fiesta op Carbon Street. In die tijd was La Fiesta pas ongeveer zeven maanden open. De manager gaf hen een maaltijd en stelde vervolgens de vriend van Hernandez aan het werk achterin. Hij zette Hernandez aan het werk in de voorkant van het huis, met tafels. "We passen er gewoon in," zei hij. Hernandez zei dat hij nooit het gevoel zou vergeten dat hij had toen hij zijn eerste salaris in Amerika ontving. Het was minimumloon, maar Nike Air Max 90 Womens Hernandez zei dat hij in zijn leven nooit zoveel geld had gehad. Zoals hij beloofde te doen, stuurde Hernandez een deel van dat eerste salaris, en de meeste van de toekomstige, terug naar Adidas ZX Flux Dames zijn moeder, die zorgzaam was. voor zijn oudere zus die in slechte gezondheid verkeerde. Dat was de belangrijkste reden voor deze reis. Maar hij wilde eerst iets voor zichzelf doen.

Destijds Nike Dunk Sky High Womens verbleef hij bij zijn reisgenoot in het appartementencomplex achter Rural King in Marion. Hij liep van daar naar het winkelcentrum Marion. Hij had twee dingen in gedachten die hij wilde kopen: Nike-schoenen en -spijkerbroeken. 'Ik wilde altijd Nike-schoenen hebben,' zei hij. Hernandez zei dat hij werkte als een jonge tiener in een fabriek die een onderaannemer voor Nike was, maar zich nooit een paar in Mexico kon kopen. Tussen het omgaan met de onzekerheid Adidas Superstar Mujer Negras van de beslissing die hij op zo'n jonge leeftijd had genomen - hij werd 20 zijn eerste jaar in de VS - en de eenzaamheid die inzonk doordat hij zo ver weg was van zijn familie, zei Hernandez Nike Roshe Run Dámské dat het kopen van die schoenen hem vulde met een gevoel van kracht dat hij het zover had gemaakt, en het vertrouwen dat hij kon doorgaan. In de daaropvolgende maanden zei Hernandez dat Nike Air Pegasus 89 Homme hij het grootste deel van zijn tijd op het werk doorbracht. Hij betaalde de huur, stuurde het grootste deel van zijn verdiensten naar huis en legde een beetje van elk salaris weg voor zijn eigen spaargeld. Hij besteedde zijn vrije tijd aan het kijken naar films om zijn Engels te verbeteren, wat nog steeds zeer beperkt was. Het was een frustrerende en eenzame tijd, herinnerde Hernandez zich. Maar Hernandez zei dat elke keer dat hij thuis hoorde dat zijn zuster Nike Air Max Command Womens het beter deed, hij er meer zeker van was dat hij het juiste had gedaan - niet door de wet van het land, maar door degene die zijn hart leidde. Bernandez zei dat het geld hielp In de eerste plaats medicijnen en medische zorg kopen, maar het was meer dan dat. Als ze een Happy Meal wilde, kon ze er een kopen. “

"Ik heb haar behoorlijk verwend," zei hij. 'Ik heb ervoor gezorgd Adidas Superstar Femme dat ze een fatsoenlijk leven heeft gehad.' Het beste medicijn dat er is, zei Hernandez, is goed leven. In Amerika, op een minimumloon voor busingtafels in een Mexicaans restaurant, kon hij het zich veroorloven haar dat te geven. Hernandez zei dat hij nooit achterom had gekeken en vroeg zich af of wat hij voor haar deed het juiste was. Hij ziet het als de enige optie die hij had, ongeacht de consequenties en complicaties waarmee hij en zijn eigen vrouw en Nike Air Odyssey Womens kinderen nu worden geconfronteerd. 'Als je eenmaal die bereidheid om te leven bent kwijtgeraakt, ben je klaar. Je sterft misschien niet fysiek, maar je sterft geestelijk binnen. Wanneer mensen - en het is vreselijk om te zeggen - maar wanneer ze kanker hebben, gaat hun licht uit. Mensen hebben verschillende reacties. Ze accepteren het feit niet dat ze dood gaan, "zei hij." Ik wist dat mijn zus zou sterven, ik wist gewoon niet wanneer. Ze was sterk. Ze vocht vele jaren. De dokters vertelden ons dat ze twee jaar zou leven, tot de leeftijd van 22. Maar ze leefde tot ze 25 was. En ik wil geen eer opeisen voor die drie extra jaren die haar werden gegeven, maar ervoor te zorgen dat ze gelukkig was , uitgaan, op vakantie gaan, geen zorgen maken over geld - ik weet zeker dat dat iets te maken had met haar wil om te leven. "Ze kwamen Nike Air Max 90 Femme Noir over de grens, maar er was verwarring aan de andere kant over de betaling, zei hij. 'Ze zei dat ze haar geld nodig had. Ik zei dat ik die vent al had betaald.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur