Simca & Matra Sports Club

Nederlandstalig Simca, Matra, Talbot & Sunbeam Forum
Het is nu 20 jun 2018, 01:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 feb 2018, 02:50 

Rob is een perfect geproportioneerde, levende, ademende Coors Light-commercial van een man. Hij praat over het runnen van een marathon zonder er echt voor te trainen en sinds kort ook zijn 'eerste' 50K. Natuurlijk zou hij zijn wie Nike zou sturen om mij - iemand die niet binnen zes maanden, misschien een jaar - had geoefend, op een rondleiding over hun nieuwste schoen te brengen, geen normaal mens, maar 180 onmogelijke kilo's Just Do It. "Laten we een paar kilometer rennen", zegt hij met het nonchalante rapport van een minder bekende Nike Air Force 1 Femme Marvel-superheld. We zijn op een sportschool in de noordkant van Chicago, stappen naast de loopbanden om Adidas NMD Dam het nieuwste paradigma van Nike in schoenen te proberen : Nike Epic React Flyknit. Ik loop al bijna tien jaar niet meer regelmatig. Ik ben doodsbang. Maar dang, mijn voeten zien er zeker goed uit. Drie jaar na de start is React het vervolg van Nike op zijn kussenachtige Lunar-technologie en de Epic React Flyknit is de eerste hardloopschoen die de nieuwe technologie bevat. Hiermee gaat Nike op zoek naar een van de grootste trends in modetrends onder leiding van de Boost-lijn van Adidas. Net als Boost is React een schoen die alles te maken heeft met maximalisme, in plaats van het minimalisme op blote voeten van de afgelopen jaren. Het belangrijkste kenmerk is een gigantische zool gemaakt van een enkel blok schuim, dat belooft een percentage Adidas Superstar Pánské van de energie uit elke voetval terug te zetten in je volgende stap.

Het doel van React Nike Air Odyssey Womens is om de trifecta te zijn van wat de meeste mensen willen in een hardloopschoen: licht om op te tillen en zacht voor de voetstappen, maar met het vermogen om terug te stuiteren met je pas, in plaats van uit te komen. In de branche noemen ze dit derde kenmerk 'energieretour' en het is vandaag de heetste belofte in sportschoentechnologie. Het blootsvoets loopaantal van de vroege tot midden jaren is voorbij. Nu gaat het allemaal om grote zolen en energieretour. Natuurlijk is een grote zool een noodzaak voor schuim om deze rebound te bereiken, maar het is ook een advertentie van zachte veerkracht - alleen al kijkend naar de epische reactie, je voelt dat het je moet geven wat extra power als hardloper. "We wilden dat het visueel onderscheidend was Adidas ZX 700 Femme en dat het intu?tief was wanneer je het product oppakte", zegt Brett Holts, VP van Nike Air Max 95 Femme Nike Running Footwear. 'Je ziet dat daar iets mee is dat er zachter uitziet, meer opgevangen dan een stuk schuim. Er zit een visueel intu?tief deel aan [deze benadering]. "Ondertussen is het bovenwerk een strakkere weving van Nike's Flyknit-technologie dan zijn soms sokachtige weefsels, die je voet stevig op het kussen vasthouden. In tegenstelling tot de meeste sportschoenen, is er geen harde buitenzool "kooi" of interne airbags voor het zachte schuim van de epische reactie. In plaats daarvan wordt het gepatenteerde React-schuim - dat zelf grotendeels van synthetisch rubber is gemaakt, normaal voor autobanden maar eerst Nike Air Huarache Womens voor de schoenenindustrie - onderbroken door een beetje harder rubber onder je teen en hiel, om de duurzaamheid op de stoep te www.antennadiner.co.uk maximaliseren. React was het product van het eigen innovatie-lab van Nike en het resultaat Nike Air Vapormax Dam van meer dan 400 pogingen om nieuwe materialen in een fabriek in Taiwan te mengen, vormgeven en koken in ovens, en vervolgens deze bakstenen van schuim testen voordat ze daadwerkelijk in een schoen werden gegoten en geprobeerd ze aan.

Testen omvat de eenvoudige duimtest (indrukken in je duim, zien hoe ver het inzakt en vervolgens terugstuiteren), maar omvat ook het inhaken van het materiaal tot kleine machines die deze eigenschappen in kwantificeerbare getallen kunnen meten. Nogmaals, Nike wilde iets maken dat kon stuiteren als een rubberen bal, maar slaan als een veer, een combinatie die, als je erover nadenkt, Nike Air Max 2017 Mujer niet echt bestaat in de materi?le wereld. "Het lijkt veel op bakken. Je hebt je brood, meel, ei en zout. En gist, "zegt Hossein Baghdadi, directeur van Nike NXT Footwear en lead on React. "Ik kan verschillende Nike Air Max 1 Mujer giststammen, verschillende meelsoorten gebruiken. Verschillende zout. Maar combineer ze ook in verschillende verhoudingen. En afhankelijk van hoe ik dat brood bak, kan ik eindigen met een mooie korst, of ik kan het verbranden, of ik kan het te lang maken. "Het team van Baghdadi testte dagelijks nieuwe mixen en bakmethoden. Ze konden letterlijk een nieuwe compositie verzinnen en een paar uur later een schuimblok vasthouden. Over een paar uur zou dat schuim een ??prototype schoen op de been kunnen zijn. Elke chemische iteratie werd getest met allerlei soorten machines en methoden, maar uiteindelijk werd Baghdadi buitengewoon www.jessicaadler.se goed in het voelen van zulke kleine details. Deze keer was het hem naar de zin. Wall tekende een deal van vijf jaar met het merk, wat hem een ??beetje meer flexibiliteit geeft dan een deal van acht jaar. Nike Air Max Thea Donne Bovendien kreeg hij een nieuwe start met een nieuw team om zijn merk opnieuw op te bouwen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 apr 2018, 10:17 

20180417xiaoke
ralph lauren outlet
gucci outlet
uggs outlet
cheap soccer jerseys
michael kors outlet clearance
polo shirts
cheap oakley sunglasses
rolex watches
canada goose outlet